تقدیرنامه

برگزیده صد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی

مرکز مشاره ستاره ایرانیان برگزیده لوح تقدیر یکصد برند با مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در 31 اردیبهشت 1401 نایل شد. این مراسم با حضور نماینده وزیر بهداشت و آموزش پزشکی، وزیر علوم تحقیقات و آموزش عالی و وزیر صنعت، معدن و تجارن، نمایندگان مجلس در دودار مختلف و موسسات حمایتی و سازمان های مردم نهاد برگزار گردید.
تقدیرنامه

برگزیده پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مراجع

به نقل از دبیرخانه پنجمین اجلاس سراسری نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با رویکرد رضایتمندی مشتری و با محوریت افزایش سطح رضایت مندی و رسیدن به وفادار مشتریان ۱۸ اسفند ماه با حضور اساتید دانشگاه تهران، شهید بهشتی و نمایندگان مجلس در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این همایش مرکز مشاوره ستاره ایرانیان توانستند مجددا به عنوان مرکز مشاوره مراجع محور در کیفیت خدمات روانشناسی و مشاوره ای و پاسخگویی برگزیده شود
تندیس زرین

تندیس اجلاس سراسری رضایتمندی 1400

موسسه ستاره ایرانیان با داشتن خدمات و امکاناتی همچون: سامانه نوبت دهی سیستمی و آنلاین، مکانیزه سازی پرونده ها، برخورداری از ایزو استاندارد ISO 9001 که بیان‌کننده مبانی سیستم مدیریت کیفیت است، توانست به این افتخار نایل شود. گواهی نامه ISO 9001 نشان می‌دهد که سازمان سیستم مدیریت کیفیتی منطبق بر خواست و نیاز مراجع مستقر کرده. یک سیستم با طراحی و اجرای خوب، موجب کنترل بهتر فرآیندها، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها برای مراجع خواهد شد و بهترین نتیجه مشاوره ای را کسب می کند.
ستاره ایرانیان تقدیرها (۲)
مرکز مشاوره ستاره ایرانیان
تندیس

تندیس اجلاس سراسری رضایتمندی 1398

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان بهبود کیفیت و خدمات خود از جمله مشاوره فوری و با کیفیت، کاهش خدمات و بهبود ظرفیت های درمانی و ایجاد واحد پشتیبانی و نظرسنجی، ایجاد سامانه تشخیصی و کنترل روند درمان مراجعان توانسته است به این افتخار نایل شود. برای خانواده ستاره ایرانیان موفق روز افزون آرزومندیم. ستاره ایرانیان، آرامش ایرانیان
تقدیر نامه

تقدیرنامه مجمع مدیران ایران

به پاس خدمات بی دریغ جنابعالی و موسسه ستاره ایرانیان در زمینه توسعه سیستم های پاسخگویی نوین و پاسخگویی آنلاین به بیش از 100 هزار گامنت در مجموعه سایت های این مرکز، سیستم درمانی نوین و مطابق با جدیدترین سیستم های درمانی روانشناسی در کلینیک های اروپا، این لوح سپاس به جنابعالی و مجموعه شما اهدا می گردد. امید است در سال های آتی بتوانید دستاوردهای خود را در زمینه خدمت رسانی به مردم عزیز سرزمینمان را گسترش دهید. حضور جنابعالی را تقدیر مینماییم.
گواهی-۲
تندیس مرکز مشاوره
تندیس زرین

خانه فرهنگ و روان

تندیس زرین خانه فرهنگ و روان در سال 1399 به منظور درمان آسیب های اجتماعی، کاهش مشکلات خانوادگی، ارائه درمان های نوین خانوادگی، آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان، کمک به جوانان در انتخاب درست به منظور ازدواج موفق به مرکز مشاوره ستاره ایران اعتاء گردید. این مراسم با حضور اساتید دانشگاهها و در هفته تکریم خانواده برگزار گردید.
تندیس زرین

اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین در تحول و توسعه

دکتر یاسر دادخواه مدیر مرکز مشاوره ستاره ایرانیان به عنوان برگزیده اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین در تحول و توسعه کسب و کارهای ایرانی انتخاب شدند. در اجلاس در مرداد 1400 در مرکز همایش های رایزر با حضور وزیران، نمایندگان مجلس، مجمع مدیران ایران برگزار گردید.
مرکز مشاوره ستاره ایرانیان تندیس
مرکز مشاوره ستاره ایرانیان
تندیس زرین

برگزیده مراجع محوری و رضایتمندی

به نقل از دبیرخانه پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری و با محوریت افزایش سطح رضایت مندی و رسیدن به وفادار مشتریان ۱۸ اسفند ماه با حضور اساتید دانشگاه تهران، شهید بهشتی و نمایندگان مجلس در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. مرکز مشاوره ستاره ایرانیان مفتخر است توانست برای سومین سال متوالی برگزیده شود.

سایر گواهینامه ها

گواهینامه ها
تقدیرنامه ها