تمرینات ذهن آگاهی:شیوه های بسیار راحتی موجود می باشد .

که از  راه آن می توان ذهن خود آگاهی خود را بیشتر کنید.

تمرین دادن ذهن آگاهی

چند راه موجود می باشد که در زندگی روزمره خود به آن باید توجه کنید.

تمرین کردن ذهن آگاهی را در حین فعالیت های معمولی خود صورت دهید.

تلاش کنید که نسبت به کارهای روزانه ای که شما در طول روز و به صورت عادی انجام می دهید با اطلاع باشید.

وبه طور آگاهانه آنها را انجام دهید.

به طور مثال :

  • در زمان مسواک زدن دندان های خود .
  • گرفتن دوش.
  • صبحانه خوردن.
  • پرداختن به پیاده روی به سمت فضای کار.
  •   بیشتر به توجه کردن بپردازید.

جذاب کردن فعالیت های روزانه 

همچنین امکان دارد که فعالیت های روزانه شما جذاب تر از آن چیزی که تصور می کنید به نظر برسد.

هنگامی که بیدار می‌شوید می‌توانید در رابطه با ذهن آگاهی به تمرین کردن بپردازید.

پرداختن به تمرین ذهن آگاهی در طول روز هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید.

موجب به وجود آمدن توازن در سیستم های عصبی مرکزی شما برای بقیه زمان باقیمانده در روز شما می شود.

و همینطور احتمال دارا بودن لحظه هایی با داشتن ذهن آگاهی بیشتر خواهد بود .

اگر شرایط خود را مطلوب شناسایی کردید تنها پس از استفاده کردن چای یا قهوه می‌توانید این تمرین را انجام دهید.

تمرینات ذهن آگاهی

روش رها سازی ذهن 

به رها کردن ذهن خود بپردازید.مغز و همینطور ذهن شما به صورت معمولی سرگردان می باشد بیشتر به یک خزنده شباهت دارند .

دارا بودن یک مغز مشغول یک دارایی واقعی محسوب می شود.

بیشتر تحولات ذهن آگاهی در رابطه با  مغز هنگامی مشاهده خواهد شد که اشخاص  مغز خود را رها سازند.

و  بعد از آن با آرامش و بدون قضاوت  درباره گذشته تفکر کنند.

آن را در فاصله کمی انجام دهید. مغز به شلیک های ذهن آگاهی جواب مطلوب‌تری خواهد داد.

از ذهن آگاهی چندین بار در روز بهتر از انجام دادن آن در جلسه های طولانی در آخر هفته محسوب می شود.

منبع:مرکزمشاوره.com

برچسب ها: تمرینات ذهن آگاهی ,ذهن آگاهی در کودکان ,ذهن آگاهی و اضطراب ,ذهن آگاهی و سلامت روان ,ذهن آگاهی گسلیده ,

نتایج جستجو در گوگل: تمرینات ذهن آگاهی,  تمرینات ذهن آگاهی در روانشناسی,  تمرینات مدیتیشن و ذهن آگاهی,  ذهن آگاهی در کودکان,  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *